July 11, 2010

The Atlantis Project.

En arxi einai o THEOS.Pirame 608 ftasame evaggelismo pirame george groovy. Katevikame stasi Kerameikos. Perasame tis garmmes gia na pame na vroume to lissiatreio.
Oh God! Eixe dubstep-techno-drum&bass kserete apo ta gnwsta. Pigainontas to mareen eixe apories opos :"Ti einai erwtas?" "Pisteuete oti exw erwteutei pote?". Apantisi tou Kathleen itane erwtas einai opos legame sta leukwmata agapi einai na agapas. Me koitazane me miso mati kai legane stamata na gelas! Omorfa! Ftasame sto "party" pou itan san to blair witch project 1 skiaxtikame. Anevikame se mia taratsa. Ekeiiiiiiiii pou arazame vlepoume dio tipous katw na perimenoun kati. H Maria eixe kako proaisthima gia autous to idio kai gw.O giwrgos xalaros! Katevikame apo tin taratsa. Eixe mazeuetei kosmos (paidia dimotikou). Tespa na min ta polilogw kathisame me mia kali kopela psilofainetai sti photo dn mas milage omos agenestati (Agenestatos eisai re stefane!). Hpiame to mohito mas me kserofilla xorepsame kai figame. ATHLIO PARTY! Mono Kalwn Texnwn aksizei dubstep party ekei mazeuei kai paidia san to Stauro ton astriko ( Stauro mas leipeis rikse mia emfanisi re !).En sinexeia pigame plateia kerameikou eidame tous gnwstous mas dn tous xairetisame opws panta. MAGES! Phgame POP vrikame Kwsta aid http://www.facebook.com/profile.php?id=543832842&ref=ts mazi me W.I.P (wrapped in plastic).
Kwstas Mareen Kathleen
Epeidh peinage to mareen enw eixe faei soufle spanaki (ti koritsi kai auto) pigame MAC'DONALDS pou allou!Vrikame Cartoon Dandy sto dromo kai kathisame oloi MAC'DONALDS. Ante pali pigame POP kai ekei arxise to panigiri. Pwpw oute Marathwnio na trexame! O Kwstas gelage me mia pou dn mporouse na perpatisei me ta takounia kai ithele na paei o Giwrgos na tin riksei (hahaha).
Koutsouni m! Ti ennoei? To skili pou agapisa . Tha einai mallon o titlos tou epomenou vivliou tis Marias F0o F0o. Prwta apo ola sigxaritiria sti fotografo, teleia gwnia wraios fotismos, 3000 big thumps up! Cool skili san to mwro tou taksitzi otan girnagame apo pata Patra. En telis ( o aristotelis xax sigano ) figame grigora gt oi W.I.P dn plirwsane ta pota tous (tsifoutides)!

No comments:

Post a Comment