July 14, 2010

No reservations!!!

Hah "sigano".Exw liwseiiiiiii. Eimai sti veranta mou trww ta froutakia mou opws o thanosssss.
Frouta=eulogia! Dipla mou einai i helen kai me rwtaei pragmata gia tis peripeteies mou sti germania kai gia to pws ekana otan espasan oi blisters mou .TWRA TI NA TIS PEIS. Asxeto to parakatw anaferetai sto mareen: Exthes pou isoun spiti mou dn tsakothika me tin helen tragiko. Ksefeugw apo to thema pou ithela na grapsw dn agxonomai omws chillll.
Loipon fetos no reservations (a.k.a no vacations alla maresei poli i ekpompi tou Anthony Bourdain kai ithela na kanw ena push kai se auton)! Stadaraki einai o kalamos sovaro spot me megalo crew. Twra mporei na petaxtw kai pouthena allou me mum alla tha deiksei o kairos {autos re pou fernei ta laxana kai ta parapoulia :peite mou ti einai ta parapoulia min to lew etsi :) }.
BUT exw kanei sxedia gia athina, exw vrei places gia araliki kai portokalades me anthrakiko.
1) Drosia sti xalkida sto daluz (ep! adaluzaki)
2)N.Faliro sti marina ekeiii
3)A' kai B' plaz voulas
4) Lagonisi kai sarwnida
5)Se gamous
6)Re maria ti allo sou pa exthes? (mnimi tsipouras)
Proteinete mas kai seis kanena meros re dawgers kai ama exete auto pou lene oti exoun oi ellines ,ti filokseneia re paidia ti nomizate kale!? kai exete kanena eksoxiko pernoume amaksi kai erxomasteeee. To skili exese pame na figoume (etsi tha kleinw apo dw kai pera )
p.s etoimazw uberekpliksi sto blog stay in touch sintrofiaaaa

2 comments:

  1. twra dn 8 s prolabainw. eftases sto allo akro!

    ReplyDelete
  2. ti allo sou eipa re noni sou pa gia faliro kai ti allo?

    ReplyDelete