July 29, 2010

YOU HOU!


Koitaksete opws kserete hdh ta exw me ton Yuri Pleskun.

AUGURIES OF INNOCENCE from JASON LAST on Vimeo.


Alla entaksei dn tha me xalage kai o enrique eidika afou exei kanei sinergasia me pitbull(kala auto to pitbull "fovamai poli ta pitbull" exei vgale trela lefta exei kanei kai me pharell sinergasia to blanco "dn tha xreisimopeitai blanco stis eksetaseis" pwww mou xei meinei auto)

Apo exthes dn vlepw tv mono akouw mousiki kai xoreuw pio sigekrimena auta pou kanw kathe mera einai:
Sikwnomai kata ti 1 paw ksaplwnw sto krevati tis mum mou me ta polla maksilaria vafw nixia sikonomai paw sto allo spiti na dw an mou exoun fai ta pairnw an dn exoun erxomai pali pisw ftiaxnw salata kai pinw coca light akougontas Petro kostopoulo , poli wraia ta leei autos, meta erxetai i mum mou mou leei thes na kanoume kati tis lew nai na pame sti sarwnida dn mou apantaei meta paw sto dwmatio mou vazw mousiki apo laptop kai apo radiofono gia na petixw to katallilo tragoudi gia xoro. Xoreuw vlepw to boyfriend mou katevazw tainies (eida mia kali to lords of dogtown a re heath) ftiaxnw mplouzes i bizou kai ksaplwnw sto krevati pinwntas i mia mpira i gala i kai ta dio mazi . Paei vradi ksevafw ta nixia mou kai mpainw fcb na anevasw tragoudia sto wall kai na milisw me boyfriend .Omorfiaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment